| Забравете за диетите и упражненията! |
| 09 март 2010 | |
|
Забравете за наказателния режим, който сте си наложили във фитнес залата, и за бекрайните салати. Ключът към мечтаната фигура може да се крие в бутилка вино "Кианти", предаде БТА. Жените, които обичат да пият дневно една или две чаши вино и по-специално червено, напълняват по-малко от тези, които консумират само вода или безалкохолни напитки. До този извод са стигнали след продължително изследване американски експерти от "Бригам енд уиминс хоспитъл" (Brigham and Women"s Hospital in Boston) в Бостън, съобщи британският в. "Дейли мейл" . В изследването са участвали 19 200 американки на възраст 39 и над 39 години, чието тегло било проследено в продължение на 13 години. Резултатите от изследването коренно се различават от широкоразпространеното виждане сред тези, които спазват диети, че алкохолът допринася за натрупването на килограми. В същото време изводът, до който са стигнали американските изследователи, може би обяснява защо французойките и италианките като че ли не напълняват, въпреки че редовно пият вино с отделните яденета. Според проучването организмът на тези, които редовно пият умерени количества, преработва калориите в алкохола по различен начин от съдържащите се в храните. Не всички видове алкохол обаче се отразяват добре на фигурата. Това например е абсолютно валидно за спиртните напитки и бирата. БТА Според проучването организмът на тези, които редовно пият умерени количества, преработва калориите в алкохола по различен начин от съдържащите се в храните 0 Запази Изпрати Принтирай Сподели в: ETARGET РЕКЛАМА РЕКЛАМИРАЙТЕ ТУК Коментари: 0 Коментирай
3 часа още от ЗдравеЗатлъстяването има и хубава страна Затлъстяването е враг на здравето, но от него има и полза, тъй като предпазва тялото от вредните ефекти от преяждането, твърдят американски ... Тест: Заплашва ли ви диабет? Диабетът е не само неприятно, но и опасно заболяване, което може да доведе до слепота, ампутация на краката и инфаркт. Някои пациенти разбират за ... Черният и зеленият чай намаляват риска от рак на яйчниците Консумацията на две чаши черен или една чаша зелен чай дневно може да намали риска от развитие на рак на яйчниците. Това са открили два различни ... 5 мита за хляба Съдейки по неоспоримия факт, че хората ядат хляб вече 10 хиляди години, спокойно можем да кажем – това е храна, която никога не омръзва. ... Когато сърцето не работи перфектно Учестеното дишане, недостигът на кислород, учестеният пулс, шумът в ушите дори след малки физически натоварвания са показатели, че имате някакви ...
Криза • Румяна Желева • Хаити земетресение • Наглите • Кандахар • Кабинетът Борисов • македония • КНСБ • турция • ДПС • катастрофа • Македония • Бойко Борисов • фондове • бюджет • Бербатов • финансиране • СБУ • София • Борис Велчев • аватар • булгартабак • присъда • България • дело • хазарт • администрации • МВР • НДСВ • желева • Скандалът между Дянков и Първанов Скандалът между Дянков и Първанов Скандалът между Дянков и Първанов Анджелина Джоли и Брад Пит: Война и мир Скандалът между Дянков и Първанов Земетресение в Чили Диети Убийството на Радостина Евтимова Смъртта на Ахмед Емин Акция Октопод
Търси в новини Търси в галерии
2003-2010 Actualno.com Всички права запазени. Интернет изданието е част от медийна група WebGround. |